Saturday 25 November 2017

Forex Langsiktig Trading System


En langsiktig strategi for å erobre FX Market-kopien Copyright MarketClub8482 Alle rettigheter reservert Brukeravtale Amerikanske myndigheter påkrevd ansvarsfraskrivelseCommodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC-regel 4.41mdashHYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Alle handler, mønstre, diagrammer, systemer, etc. diskutert i denne annonsen og produktmaterialene er kun til illustrative formål og skal ikke tolkes som spesifikke rådgivende anbefalinger. Alle ideer og materiale presentert er helt av forfatteren og reflekterer ikke nødvendigvis utgiverens eller INOs. Ingen system eller metode har noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort at bruk av MarketClubtrade-metodikken eller systemet vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. De vitnemålene og eksemplene som brukes her er eksepsjonelle resultater, som ikke gjelder for det gjennomsnittlige medlemmet, og er ikke ment å representere eller garantere at noen vil oppnå de samme eller lignende resultatene. Hver enkelt persons suksess avhenger av hans eller hennes bakgrunn, engasjement, ønske og motivasjon. Hvordan bli en vellykket Forex Trader Beta er et mål på volatiliteten eller systematisk risiko for en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet . En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever det. Det første salg av aksjer av et privat selskap til publikum. IPO er ofte utstedt av mindre, yngre selskaper som søker. Gjeldsgrad er gjeldsraten som brukes til å måle selskapets økonomiske innflytelse eller en gjeldsgrad som brukes til å måle en person. Langsiktig handelsstrategi for Forex Det er mange grunner til at jeg tror at langsiktig handel setter deg opp for suksess mer enn å bruke mindre tidsrammer for handel, og jeg kommer inn i flere av disse grunnene i denne artikkelen. Jeg legger også ut noen av de grunnene i en mer lysende tone i hodebunnen vs Swing-artikkelen, som har fått stor oppmerksomhet. Det første jeg vil gjøre er å avklare at når jeg sier Long Term, mener jeg i det minste å se på de daglige diagrammer. Jeg tror at en av de store problemene med Forex-forhandlere i dag er at de er så opptatt av kortsiktig handel og scalping (som igjen, jeg har det veldig vanskelig å tro at handelsmenn kan være lønnsomme med), at de ikke engang gjenkjenner hvilken langsiktig handel er. Jeg har hatt mange handelsmenn si noe slikt for meg: Jeg vil begynne å se på langsiktig handel fordi scalping ikke har virket for meg. Jeg bruker nå en langsiktig strategi, som handler timeskartene. Se, jeg tror at uttalelsen ovenfor er et av problemene med Forex Traders i dag, og hvorfor så mange har mye problemer med å være lønnsomt. Av en eller annen grunn bidro flertallet av handelsmennespecifikke nybegynnere slik at de ikke hadde en realistisk oppfatning av hva langsiktig handel egentlig er (jeg vet at min venn, Zaheer. Vil være enig med meg på dette). Så igjen, når jeg snakker om langsiktig handel, snakker jeg om å bruke Ukentlige diagrammer (og til og med månedlig) som veileder for oppsettpotensial og - mål, og deretter, kanskje, ved å bruke en lavere tidsramme for å faktisk utføre handel for mer presisjon. Før jeg kommer inn i den strategien jeg vil dele med deg, vil jeg grave litt mer inn i hvorfor det rette perspektivet er så viktig når det gjelder handel langsiktige strategier. Jeg vet at mange av dere bare bryr seg om de riktige retningslinjene for strategien, men Jeg tror at følgende informasjon om perspektiv og helhetlig tilnærming er faktisk viktigere enn retningslinjene for strategien (kommentar nedenfor hvis du er enig med meg i det). Som et eksempel på hvordan denne kortsiktige tankegangen kan få deg i vanskeligheter, let8217s ta en titt på EURUSD. Noen som ser på EURUSD på et 4HR-diagram, vil se noe slikt: EUR USD 4 HOUR CHART I ovenstående diagram ser du at det er mye bullish momentum som beveger seg mot høyere høyder. Fra dette perspektivet ser det ut til at alle hausse fortsettelsesoppsett vil være gode oppføringer. En lengre sikt på EURUSD på samme nøyaktige tidspunkt forteller en annen historie: VEKLIG EUR USD CHART Du kan se ved å se på Ukentlig diagram , at EURUSD er på lang sikt nedadgående trend, og at det bullish bullish på 4HR-diagrammet bare er en tilbaketrekning i stedet for en rasende trend som den dukket opp før. Ikke bare er det bare en tilbaketrekning, men det er en tilbakekallingsoverskrift i ubemerket motstand (ubemerket hvis du bare ser på 4HR og ikke skjønner hva som skjer på lang sikt). Hvis vi beveger oss litt fremover i tide, kan du se en bearish bounce av motstandsnivået. Til forhandleren som bare ser på 4HR-diagrammet, kan dette se ut som en flott tid å kjøpe igjen i påvente av Bullish trend continuation8230 buy set up på eur usd Hva 4HR-handleren kanskje ikke skjønner er at dette ikke er en tilbaketrekking av 4HR-trenden, men heller en videreføring av den ukentlige trenden. Så, hvor den langsiktige næringsdrivende ser åpenbart Bearish fortsettelsespotensial, mener kortfristede næringsdrivende at dette bare er en tilbaketrekking. Så for 4HR-handleren ser dette ut som en uventet stor reversering i markedet, men til en langsiktig handler er det en åpenbar og forventet videreføring av markedsflyten, slik som denne på Ukentlig visning: Det er derfor det er så viktig å ha en langsiktig utsikt over markedet, spesielt hvis du skal kalle deg en langsiktig handelsmann. Igjen, så mange som ser på 4HR-diagrammer, tror de er langsiktige handelsfolk, men de ignorerer de virkelige langsiktige tidsrammer, og det kan få deg til store problemer akkurat som i dette virkelige livet example8230 Disse to bearish ukestangene du ser ville knuse noen prøver å ta lange stillinger på 4 timers diagrammet, men de er bare en del av strømmen i Ukentlig visning. Nå sier jeg ikke at du ikke kan handle profitt på 4HR-diagrammene. Jeg sier at det er veldig vanskelig å gjøre konsekvent lønnsomme handler når du ikke har et godt perspektiv på markedene lenger sikt, spesielt når du prøver å handle en mellomtid som 1 eller 4 timers tidsrammer. Med det sagt, snakker let8217s om langsiktig strategi for handelsmenn som ønsker å være lønnsomme og konsekvente. Et stort notat om denne strategien er at du må være disiplinert hvis du vil lykkes. Ja, du må være disiplinert med alle strategier for å forvente suksess, men spesielt hvis du ønsker å handle en langsiktig strategi effektivt, må du kontrollere dine følelser og ønske om å komme inn i markedet. En av de største feilene som ulønnsomme handelsmenn gjør er over-trading og over-managing sine handler. Som mennesker har vi et ønske om handling og engasjement som har en tendens til at vi alltid vil ha en handel åpen eller alltid vil manipulere de handler vi har åpnet, og jeg kan love deg at dette bare vil føre til mindre og mindre lønnsomhet. Hvis du vil lykkes med å bruke den langsiktige strategien som jeg presenterer for deg, må du akseptere at det ikke vil være massevis av oppføringer (noe som er bra etter min mening) og at det ikke vil være behov for å hoppe inn i åpen handel og administrere den. Slik fungerer strategien: 1 Ta en titt på Månedlige og Ukentlige diagrammer. Ser etter trender på disse langsiktige diagrammer som har god fart i respektert retning. Noe som dette: TREKKENS UGNESKORT Identifiser retningen for trenden (bjørn eller tyr) og gjør notat om å bare se etter oppføringer i retning av denne trenden (for eksempel hvis det er en bullish trend, se etter kjøp). 2 Zoom inn i Daily Chart og tegne en Fibonacci Retracement fra nåværende høy til lav (eller omvendt). Slik lærer du en Fib-nivå for de som ikke vet: 3 Se etter tilbaketrekk på den daglige tidsrammen som nærmer seg 38,2, 50,0 eller 61,8 Fib nivåer. usd cad daglig forex diagram Hvis prisen kommer nær en av de 3 nøkkelfib nivåer, vær forberedt på å lage en oppføring. 4 Se etter lysestakeinngang etter at Fib-nivået er testet (berørt av pris) Så snart prisen berører en ukentlig Fib-nivå, er du nå i ventende signalmodus. Med andre ord, kriteriene har lined opp for deg å gjøre en handel, nå er alt du trenger er signalet for å bekrefte din prognose. For denne strategien er signalet en momentum daglig bar i retning av vår langsiktige trend. Et ideelt daglig signallys vil ha en hale som har testet (gjennomboret) Fib-nivået, men deretter reversert tilbake i retningen av trenden: test av fibrinivå 5 Ta innføringen. Plasser stopp og mål. 6th Wait8230 så vinn eller tap. Akkurat som jeg viste deg i videoen over noen bransjer, vinner og noen taper. Don8217t forsøker å håndtere handelen eller bli fancy, bare stole på strategien og la handelen være en vinner eller en taper. Trading handler om Matha god strategi har vinnere og tapere, men i slutten av året vinner vinnerne taperen. De vil i strategien hvis du følger den med disiplin Håper dere likte å lære en av mine favoritt langsiktige strategier. Vennligst legg igjen en kommentar med tilbakemelding. Kommenter hvis du planlegger å prøve strategien eller kommentaren hvis du hater strategien Uansett, elsker I8217d å få tilbakemelding. Winners Edge Trading tilbyr et spesialtilbud på tilbudet til vårt langsiktige handelssystem. Lær om det her: info. winnersedgetradingstrike-3-0-langvarig handel limited-timeSPECIALOFFER Likte skriving og video8217s, men må gå over det igjen noen ganger som jeg er nybegynner og bruker langsiktig tid for knyttneve. Takk for informasjonen, de er hjelpsomme og spennende. Jeg tror grunnen til at folk flest prøver å hodebunn, er de lært å være redd for markedet av lærere som er handelsfeil8230 Jeg er enig med Nathan, handelsmannen som er her på lang sikt er en swing trader8230 .. dataene som kan brukes er målt i volumer i stedet for snippets8230.en neste ting å komme forbi er å la en lønnsom handel og ikke være så redd for et tap som du ikke klarer å maksimere profit8230.det ene råd jeg vil gi hver handelsmann er lærer nok om Elliott Wave for å skille forskjellen mellom motivbølger og korrigerende bølger, og når du ser fortellens fortegnstegn, vet du hva som mest sannsynlig kommer ut av neste trekk8230. Det er en retrace eller breakout, og hvor langt er det forventet å reise så jeg kan sette profittmål uten å gjette arbeid og jeg kan sette stopper som bare utløser når jeg har vist seg å være feil8230 .. God handel alle. Tim Nathan, hvordan håndterer du swaprenten med denne langsiktige strategien Jeg handler på denne måten, men må ofte lukke en handel på grunn av overnatterswapene. Hvilken megler bruker du Jeg ser etter megler med konkurransedyktige byttepriser, jeg vet at noen par har en positiv verdi, men jeg kan ikke vurdere det når man ser på de lengre trender. Takk, Tom Takk Nathan En fantastisk strategi Det er min favorittstrategi. Mitt problem er at jeg mangler nødvendig tålmodighet, det må være lønnsomt. Du skrev 8220Trading handler om Matha god strategi har vinnere og tapere, men i slutten av året vinner vinnerne taperne. De vil, i strategien, hvis du følger den med discipline8221 hvis jeg kan legge til og PATIENCE. God oppskrift Svært oppmuntrende Jeg går definitivt tilbake til denne strategien i 2014. Utmerket strategi, jeg har latt etter en god enkel langsiktig strategi, dette vil frigjøre tiden min og tillate meg å være involvert i handel. Tusen takk Takk for at du leser, er jeg glad for at denne artikkelen kan tjene som et nyttig stykke informasjon for deg. Du er velkommen til å re-poste her senere, og gi oss beskjed om hvordan strategien din bruker disse lengre tidsrammer. Takk Louis, jeg setter pris på at du tar deg tid til å lese og også legge igjen en kommentar. Gi meg beskjed om hvordan du bruker denne strategien Hei Joe, takk for den gode kommentaren, jeg setter stor pris på deg og legger tid og krefter i å legge til verdi for dette innlegget med en flott, informativ kommentar. Jeg tror ikke jeg har hørt noen legge grunnene til å bruke det daglige diagrammet som du gjorde, og det er veldig interessant. Jeg vil gjerne lære mer om strategien din, kanskje du kan skrive ut en fin forklaring på det som jeg gjorde i denne artikkelen, og vi kunne legge det på bloggen som et gjestepost av deg. Jeg er sikker på at våre lesere vil gjerne ha ditt perspektiv Hei Nathan, jeg er enig med lengre tidsrammer og spesifikt dager, ikke timer, minutter eller uker. Jeg selger meg bare av dagsdiagrammer, og det er mine grunner. 1. Spread spiser opp en stor del av en intraday trade 8211 ofte 10 eller kanskje mer. 2. Mekleren handler mot deg 8211 han mister hvis du vinner, og han vinner hvis du mister. Dette er i fin utskrift av alle nye kontoer. Et håndteringsbord vil gi lavere spreads, men vil aktivt gjøre deg tapt. 3. Dager er 8216natural8217 tidsramme for handel, hvor som timer eller minutter eller uker er vilkårlig enheter. 4. Lys var alltid ment å være på dager 8211 fra den tidligste tiden i Japan, slik er de begynte. 5. Dager betyr at du kan planlegge handler på en enkel måte. Jeg tror det er overbevisende grunner til å handle fra dagdiagrammer, så det er hva jeg gjør. Joe PS. Hvis du er interessert, ser jeg bare etter trender og hopper videre. Jeg bruker par som naturlig har tendens til å trene for lange avstander (som Euro krysser blant annet EURNZD osv.) Jeg bruker MA8 og MA12. Når MAs er både stigende, og 8 er over 12, legger jeg en lang oppføring like over den siste høye. Jeg sporer langs MA8 til BE, deretter langs MA12 når den fanger opp. Jeg løfter stoppet til under et stearinlys som tyder på at trenden kan ha endt (f. eks. En stangstang mot min handel). Hvis det ikke er tatt ut, venter jeg på MA12 for å hente opp og fortsette å komme tilbake. (det motsatte av alt dette for shorts) Ingen fib-nivåer brukt. Ganske vellykket Takk for dette, jeg har prøvd dette noen på dly amp hrly diagrammer og hadde litt suksess, men trengte disse sl amp målnivåer til profit. will jobbe på dine langsiktige handler med dette systemet med tålmodighet. Vil råd råd ut av veien. Takk for informasjonen, jeg planlegger å starte det nye året med lengre tidsrammer, og jeg skulle bruke 4 timers diagrammer. Men nå vil jeg se på ukentlige og daglige diagrammer mer. HEY NATHAN, GOD ARTIKKEL. Så langt som lang sikt VS. KORTVARIG, Å VÆRE SUCCESSFUL, ER OM Å FINNE SOM SØKER DIN PERSONLIGHET. NÅR jeg begynte å handle for et liv, trodde jeg at dagshandlere var NUTS. Jeg trakk lang sikt og fikk kylling opp 2 kontoer. DEN TRIED I KORTVAR OG FUNKSJONER DEN GJORT MY PERSONALITY WAY BETTER. NÅ jeg HANDELSYSTEMER BRUKER 1HR, 15 MIN, 5 MIN OG 5 PIP RANGE BARS. Jeg er en diskutert men ikke en pasient en. Det er ting du kan velge og velge når du handler, men du kan ikke forstå hva du er. Ganske gode ting Tracy8230U En god, ærlig Guy Sammenlignet med alt crapp der ute i Forex arena8230, setter vi pris på u8230. GOD JULIST GUD SJEM Hei Fabrice. Som alltid, takk så mye for din tid og krefter i læring og din konstante takkelse8211 betyr mye for oss. For meg er lysestaker definitivt en viktig del av å se nivåer. En ting som taler volumer for meg er når det er gjentatte wicks av et stearinlys som forsøkte å trenge gjennom et visst prisnivå, men fortsatte å bli avvist. Dette viser meg at prisen har gjort flere forsøk på å flytte til en høyere (eller lavere) pris, men fortsatte å bli presset tilbake av nivået. Når dette skjer over dager og uker på disse lengre tidsrammer, vet jeg at dette er et stort, viktig nivå. Så, det jeg ser ut til å gjøre, er par som med et annet nivå. For eksempel, hvis det store horisontale nivået også tilsvarer en Fib fra en nylig sving eller en nåværende trendlinje, gir det enda mer verdi til prisnivået. Når jeg tydelig har identifisert disse viktige nivåene, venter jeg bare på prishandling for å reagere på dem og deretter prøve å utnytte reaksjonen. Hvis det er en trendlinje og en horisontal kombinasjon og prisrunding ut rett på nivået og begynner å fortsette den langsiktige trenden, vil jeg absolutt se etter å ta denne trenden fortsettelseshandel fordi det er en stor sannsynlighet og så viktigst er jeg har veldig stort nivå for å beskytte meg mot prisen som går mot meg selv om det prøver å sprette den andre veien og retest trendlinelevelfib eller hva som helst. For meg hjelper lysestaker meg 8220see8221 pris best, men det betyr absolutt ikke at de er den eneste måten å handle profitably8211it er bare min personlige preferanse, og du bør også ha din egen preferanse. Utmerket og enkel strategi. Kommer til å adoptere denne Hei Nathan, For meg er dette gode ting med dyrebare tips og avices (som å gå med lengre tidsrammestrend, hvor å sette stopp og tap, unngå inngang hvis hovednivå er for nært fra inngang, 8230). Jeg vil definitivt sette den strategien i min handelsplan. Det jeg elsker med deg og Casey er ærlighet og gjennomsiktighet (ikke bare viser vinnere, men tydelig sier og viser at vi vil miste også). Jeg er alltid overrasket over kvaliteten på artiklene dine og kunnskapen du allerede har i ung alder. Hvor god vil du være på 30 eller 40. Bare ett veldig grunnspørsmål: 8211 Hvordan definerer og anerkjenner du et stort nivå (ser du alltid på stearinlys bare for å se det). Takk så mye for all din innsats for å hjelpe oss med å handle med en kant. Hei Zaheer, takk for å lese og gi litt tilbakemelding. La meg ta opp dine spørsmål: 1. Denne 8220pin bar8221 forekommer ganske ofte, omtrent 30 av tiden som jeg sier, fordi ofte tider prisen beveger seg litt gjennom hovednivået før du reverserer tilbake for å respektere nivået. 2. Jeg bruker vanligvis en risiko på .5 per handel, men hvis min handelsstyringsstrategi inkluderer potensielt å legge til handel, vil jeg justere risikoen for å sikre at jeg ikke har risiko for at mer enn 1 er åpen på en gang. 3. I denne strategien vil jeg ikke vanligvis legge til handel hvis den fortsetter i større trendretning, fordi målet mitt vil være for kort til å bruke den metoden. For å gjøre strategien så høy sannsynlighet som mulig, er jeg bare rettet mot 8220bounce8221 til neste hovednivå som normalt ikke kommer til å være langt nok unna for meg å begynne å legge stillinger til min favør. 4. Rørforsterkningen på 8220bounce-metoden8221 endrer seg drastisk avhengig av paret og largenheten til den svingen som du bruker fib retracement på. For eksempel, hvis swing er flere tusen pips (som en massiv kjøre på GBPNZD), vil avstanden mellom fib levels8211 som direkte påvirker mitt stopp og target8211 være mye forskjellig fra en 500 pip swing på EURGBP. Håper det ovenfor svarer dine spørsmål på riktig måte. Takk igjen for å lese og legge igjen en kommentarJanuary 25, 2010 Here039s et langsiktig Forex Trading System du kan bruke Like før jeg går på ferie, trodde jeg at jeg ville forlate deg med et langsiktig forex trading system som du kanskje vil spille rundt med. Jeg kom opp med det over helgen, og det synes å være veldig lovende så langt. Det bruker i utgangspunktet fire variasjoner av Supertrend-indikatoren, og synes å være mest lønnsomme på ukentlige diagrammer (hvor du begynner å få de virkelig store trender). Så indikatorene du trenger er som følger: - Supertrend (3,3) - Supertrend (3,10) - Supertrend (3,40) - Supertrend (3,160) (Den 3 er multiplikatoren som forblir konstant, og det siste nummeret er antall perioder, eller uker i dette tilfellet). That039s alt du trenger. Da går du i utgangspunktet lenge (etter at den nåværende barcandelen lukkes) så snart alle fire indikatorene blir grønne, eller gå kort så snart alle indikatorene blir røde. Du kan deretter avslutte posisjonen din så snart en av disse indikatorene endrer farge, eller du kan lukke halvparten av posisjonen når en av dem endrer farge og holder fast i den andre halvdelen til den langsiktige indikatoren, dvs. Supertrend (3.160) Endelig endrer farge. Som jeg sier, synes dette å fungere ekstremt godt på ukentlige diagrammer, fordi dette er hvor du får de store trender som kan gi flere tusen poeng overskudd. For å vise deg hvor lønnsomt dette grunnleggende systemet kan være, ta en titt på det ukentlige diagrammet til EURUSD-diagrammet nedenfor. Dessverre måtte jeg klemme opp kartet for å passe det inn, men forhåpentligvis kan du se det hvis du hadde gått lenge i april 2006 da alle fire indikatorene ble grønne (1.2635) og avsluttet da en av disse indikatorene endelig ble rød i august 2008 ( 1.5008), ville du ha banket 2373 pips. På samme måte hvis du hadde gått kort da alle Supertrend-indikatorene ble rødt en uke senere (1.4684), ville du ha banket et overskudd på 761 pips hvis du hadde avsluttet posisjonen din så snart en av disse indikatorene ble grønn i desember 2008 (1.3923 ). Så det er ingen tvil om at det kan være svært lønnsomt. Den eneste ulempen ved dette systemet hvis du trenger mye tålmodighet, og du må bruke ganske stort stoppfall i tilfelle en handel ikke trener. Men i det hele tatt ser det ut som et ganske lovende system hvis du er interessert i langsiktig forex trading. 7 kommentarer på Here039s et langsiktig Forex Trading System du kan bruke raquo Legg igjen en kommentar Automatiserte Forex Signals: Gratis automatisert handelstjeneste som lar deg handle med signaler fra over 100.000 forskjellige signalleverandører. Når du har valgt leverandørene, blir signalene automatisk utført i kontoen din. Gratis demo kontoer er tilgjengelige for testformål. Denne tjenesten gir live trading signaler på daglige, ukentlige og månedlige tidsrammer på over 320.000 symboler, inkludert alle forex-parene, samt aksjer, indekser, valutaer og varer. En gratis prøveperiode på to uker er nå tilgjengelig i en begrenset periode. Nylige innlegg Ansvarsfraskrivelse Informasjonen på denne nettsiden bør kun brukes til utdanningsformål og utgjør ikke økonomisk rådgivning. Forex trading har en betydelig risiko og kan ikke være egnet for alle. Hvis du bruker innflytelse, kan du miste mer enn ditt første innskudd. Inntektsopplysninger Forfatteren av dette nettstedet kan ha et tilknyttet forhold til enkelte selskaper, og kan få en provisjon for å koble til bestemte produkter som senere resulterer i et salg.

No comments:

Post a Comment