Wednesday 25 October 2017

Forex Trading Mentoring Programmer


Marc Walton, Forex Trader 038 Mentor Marc Walton, Forex Trader 038 Mentor Hei, velkommen til Forex Training Academy. Jeg heter Marc Walton. Jeg begynte å lære å handle forex hjemmefra i 20022003. Trading forex er ikke en enkel ferdighet å skaffe seg, og det tok meg nesten 3 år før jeg faktisk kunne gi meg tittelen på Marc Walton forex-handelsmann. Siden den gang har jeg handlet forex veldig lønnsomt for meg selv, privatpersoner og til og med et hedgefond. Gratis Forex eBook I 2008 skrev jeg en eBok Hvordan Trade Forex. Dette detaljerte min reise fra forex newbie til lønnsom fx trader amp hvordan du kan følge min ledelse. Hvis du vil ha en gratis kopi, fyll ut boksen øverst til høyre på denne siden. Du vil også da ha fri tilgang til et komplett, enkelt og lønnsomt forex trading video kurs. Jeg har siden gitt bort over 16.700 eksemplarer av boken som hjalp meg med å bestemme, med Dean Saunders, å lage et forex-mentorprogram for å hjelpe nye handelsmenn å lære å handle forex for seg selv. Forex Mentor Program Vi opprettet en høyverdig, lav pris forex mentor program hvor vi lærer folk de grunnleggende ferdighetene som kreves for å lære å handle forex OG vi gir daglig analyse av hvor vi tror prisen vil gå neste dag. Dette er slik at medlemmene kan se hva vi ser på forsterker lære å handle forex for seg selv. Jeg er ofte spøkelsesaktig nøyaktig i min spådommer, vi har fem stjerner og 100-tallet av attester takker oss for vår innsats. Vi har nå mange vellykkede studenter som er glade forsterkere villig til å gi tilbake til samfunnet og tilby hjelp og råd via forexforumet til nye medlemmer. For øyeblikket har vi et spesialtilbud hvor du kan teste vår forex-mentorprogram (få tilgang til alle områder) for kun 1 for de første 7 dagene (få tilgang til alle områder). Her er lenken til spesialtilbudet: forexmentorpro prøve tilbud. For de som foretrekker mer avansert nivåopplæring, inkludert ukentlige live-økter, jobber i små grupper, ta en titt på vår Professional Traders Course: Pro Traders Kurs Du må ha tid og vilje til å fullføre dette kurset. Det vil ta pågående arbeid, innsats, utholdenhet fra din side for å lykkes etter at den er ferdig, men belønningene kan være enestående for de som gjør det. Heltid, hjemmebaserte, kvalifiserte forexhandlere, kan lage seks figurer i året (vanlig ansvarsfraskrivelse gjelder). Hvis du vil se våre treningsmetoder, klikk på den oransje knappen nedenfor (det er helt 100 gratis, ingen strenger vedlagt) 8220Til å motta DIN gratis Video trening Course8221.forex mentorprogrammer Takk for svaret ditt FT. Du nevnte å flytte bort fra skjønnsmessig handel, handler du nå fullt mekaniske systemer jeg så på å gjøre Robs-veiledning. Hjelper han med å skape et system for deg, eller er det et tilfelle å lære sitt system, handler jeg nå fullt mekaniske systemer. Det ene unntaket er trolig EZ-handel som selges som et skjønnsmessig system, men det er virkelig mekanisk med litt skjønn, men reglene som styrer skjønn, er klare. Så vidt jeg vet, lærer Rob to eller tre systemer, men det hjelper deg for det meste å utvikle eller finne din egen. Men jeg tok ikke Robs-programmet så jeg er ikke helt sikker på hva han gjør for folk som registrerer seg for det. Rob er den beste personen å spørre om - spesielt siden mitt siste besøk på hans nettsted viser mange nye ting siden jeg jobbet med ham. Litt av emnet, men som deg selv, brukte jeg et skjønnsmessig system, men ser på handel med en mekanisk. Har du utviklet og testet ditt eget mekaniske system, eller bruker du noen? Ive hørte gode kommentarer om Joe Krutsingers system. Jeg legger merke til at GFT Forex tilbyr forenklet handel ved hjelp av noen av Joes-systemet (gftforexproductssys. Lon-eurusd. asp). Hans Echelon EURUSD-system returnerte 40 i fjor, selv om resultatet hittil i 2005 ikke har vært så varmt. Jeg brukte lang tid å evaluere noen av Joes-systemene, men ikke echelon-systemet. Joes-systemer kjører vanligvis rundt 3000.00 og Joe har et godt omdømme. Han var veldig nyttig og introduserte meg til noen interessante og nyttige verktøy for systemevaluering og utvikling. Systemene jeg evaluerte i ut av prøvedata hadde ganske signifikante drawdowns (30 prosent var ikke uvanlig) over bemerkelsesverdige tidsperioder (som tre til fire måneder). Jeg tar på med Joe er at hans systemer var litt flyktige for meg. I alle situasjoner hvor jeg kjørte hans systemer gjennom utgangsdata fant jeg ut at det var langvarig flat eller drawdown perioder. Også basert på en enkelt kontrakt og antatt en 10.000 kontosaldo var de største nedtellingene ofte rundt 30 prosent i backtesting. Id forventer muligens opptil 45 prosent uten prøvedata. Jeg tror du må bytte tre eller flere av hans systemer for å jevne ut egenkapitalkurven. Uansett tok jeg på det var at det å investere i Joes-systemer måtte være mer om støtten enn systemene. Joes-systemene er fullstendig avslørt, og han forklarer hver linje av kode i systemene hans til du forstår hvordan de fungerer. Hans design er veldig smart, og jeg tror utdanningen er trolig verdt 3000.00. Jeg snakket med å sette alt på vent med sine systemer, men fordi han virket som utålmodig som å sitere eller kjøpe noe, og så svarer jeg på alle spørsmålene dine, eller slipper ikke tiden min sparket dekk. Han sa det aldri, men det er det generelle inntrykket jeg fikk. Dessverre for disse gutta som selger systemer, er jeg ganske grundig og noen ganger pisser de dem litt. Måten jeg regner med hvis du ikke har god forretningsrapport før du kjøper det, er det verre etter at pengene dine er brukt. Jeg mistenker at Joe kan være den andre veien. Han har det bra, og sannsynligvis trenger ikke virksomheten nok til å tilbringe tid med folk som ikke kjøper raskt. Jeg skriver ikke folk av bare fordi jeg ikke ser noen form for kjemi med dem. Det kan bare være en personlighet ting å komme i veien. Dens bare at jo større dollar jeg bruker desto mer, foretrekker jeg å håndtere mennesker med hvem jeg ikke har personlighetsbarrierer for å overvinne. Takk for svaret ditt FT. Du nevnte å flytte bort fra skjønnsmessig handel, handler du nå fullt mekaniske systemer jeg så på å gjøre Robs-veiledning. Hjelper han med å skape et system for deg, eller er det et tilfelle å lære sitt system jeg har vært trading i ca 6 måneder nå med ikke så mye suksess. Jeg har blåst halvparten av kontoen min. Jeg har gjort leksene mine, alle typer lesing og forskning, men det er så mye informasjon at det har vært vanskelig å sette alt sammen i en solid handelsplan. Min erfaring er at selv om kurs gir deg mye verdifull informasjon, lærer de deg ikke hvordan du skal sette den i bruk. Det var da jeg bestemte meg for at kanskje en 1 på 1 mentor kunne hjelpe og ble med på Rob Bookers-programmet etter å ha hørt mange gode ting om ham. Jeg er veldig fornøyd så langt Det gode med Rob er at han ikke bare lærer deg grunnleggende teknisk og grunnleggende analyse, han lærer deg også å bruke den. Hes veldig tilgjengelig og har alltid vært rask til å repsond til noen e-post. Når som helst jeg vurderer en handel, spør han meg om å sende ham diagrammer med min begrunnelse bak handelen og analyserer den. Han forteller deg hvorvidt han eller hun ville ha tatt det og hvorfor, sammen med alternativer og hvorfor. Det har vært en veldig god opplevelse så langt, og jeg føler meg trygg på at han vil kunne hjelpe meg å få tilbake det jeg har mistet. Et annet aspekt jeg liker er at han tilbringer betydelig tid på å forberede seg på handler via live chart analyse med elevene hver dag. Jeg skjønte aldri hvordan virkelig kraftig og effektiv støtte og motstand kunne være før jeg begynte å følge denne daglige analysen. Han lager anbefalinger basert på den analysen, og det er oppmuntrende å se hvor nøyaktig han er. Jeg kunne gå igjen og igjen, men bunnlinjen er at jeg vil anbefale Rob til enhver aspirerende valutahandler. Slutresultatet av hans program er en skriftlig handelsplan, som du har handlet lønnsomt sammen med Rob. Market Traders Institute er bare et kurs på teknisk analyse. Du kan finne alt i deres kurs gratis, bare ved å søke på internett og lese fora som moneytec hvor system og teknologisk analyse diskuteres lenge. De handler ikke mentorer i sannhetens forstand. Jeg beklager at jeg egentlig ikke vet om den andre du nevnte (Dave Arena.), Men Id gir denne forsiktigheten. De fleste veiledningsprogrammer er egentlig ikke mentorprogrammer, men er diskretionære systemer med litt teknisk analyse som du kan lære gratis fra internett. De fleste av disse såkalte mentorer lærer bare teknisk analyse og lærer egentlig ikke folk å handle eller utvikle systemer som fungerer for dem. Stor forskjell. Prøv Rob Booker på robbooker og abonner på sine gratis e-bøker som er gode. Snakk deretter med ham på telefonen om hva han kan gi. Du kan bli overrasket. Det er minst en tråd om ham på Moneytec. Rob er en god venn som jeg kan anbefale som solid trading mentor. Jeg startet 1: 1 kurset med Rob Booker en måned siden. Det er alt og mer av det du leser på disse tråder. Rob er en veldig dyktig, fleksibel og ressursrik, morsom og vellykket handelsmann. Fyren legger opp diagrammene han ser på nesten daglig, og han plukker opp sin handel. Så neste dag eller få dager. du kan se på diagrammer og de viser fortjeneste mesteparten av tiden .. ingen triks. For alle som er villige til å gjøre arbeidet og fordybe seg. Dette er veien å gå. Forex Mentors - De beste investeringene du kan gjøre Det gir mye fornuft og jeg elsker å ha en mentor. Kan dere gi meg noen forslag om å finne en mentor Jeg føler meg som om jeg har litt forståelse av hva jeg gjør, men jeg vet at en erfaren handelsmann kunne sende meg den rette veien. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå om å finne en mentor. Id være enormt takknemlig for muligheten til å bli trent, men jeg vet ikke hvem som skal nærme seg og hvordan de skal nærme seg dem. De to beste på alle fora er her på FF Jacko er en stor suksessfull hardcore-aktør som sender oss sin kjøps - eller salgspris, hans Stop Loss og hans forventede mål. Han er en ekte handelsmann som legger inn og SMSer alle sine handler før han tar dem. Han SMSer sine handler som hans oppføringer blir rammet. James16 er flere forklaringer på Art of the Charts med flere mulige inngangspunkter. Hva kan en mentor lære deg at du ikke allerede vet Prisen går enten opp eller ned. Ingen vet hva som vil skje neste. Hold tapene små og la vinnere løpe. POSISJONSSTØRRELSE STOPPFLAG Grunnen du angav, har ingen betydning for utfallet av din handel. Du kan kontrollere størrelsen på tapet ditt (ferdighet), men du kan ikke kontrollere størrelsen på din seier (flaks). Du må vite når du skal plukke opp sjetongene dine og kontanter dem inn like utenfor toppen av hodet mitt. tålmodighet. men det er mange flere nyanser en god mentor kan lære deg. imho. eneste problemet er. det ser ut til mange at hvis en person velger å betale for slik mentorskap. han er en idiot. og mentoren er automatisk en svindel (og ja det er mange svindel der ute - men det er mange som er den virkelige avtalen) selv om det trolig tok ham år og tonnevis av monetære tap for å komme til det punktet han er lønnsomt og faktisk kan hjelpe andre ikke å gjøre hans samme feil. men for noen burde han gjøre dette gratis. Jeg forlater det opp til personlig valg. og har ingen problemer overhodet å betale for å lære noe på kvoten. med forex kan det være subjrctive i henhold til situasjonstfair osv. men det er grunnleggende som holder sant over hele linja. å bruke dem flittig er et annet problem skjønt. om Wayne - Jeg er en del av hans andre gruppe .. og nei jeg følger ikke hans handler (ikke signaler) blindt. Om det han tenker, går det bra med det jeg ser så bra. Ellers vil jeg ikke ta handelen. ved hjelp av en analogi vil jeg forbedre fiskeferdighetene mine. Ikke bare sitte der med et nett for at han skal slippe en fisk inn hver gang. og ja. han har tapere. Hva er interessant og verdt hver krone av det lille beløpet han ber om, leser og prøver å forstå sin begrunnelse bak hver handel han tar .. så vel som hans generelle analyse av markedene. for meg ville det være som å spørre en flyinstruktør for å undervise studenter uten kostnad. men. hmmmmm. Begrepet krasj og brann synes å passe godt i begge scenarier. Nihil inimicus quam sibi ipse Marcus Tullius Cicero Hva kan en mentor lære deg at du ikke allerede vet Prisen går enten opp eller ned. Ingen vet hva som vil skje neste. Hold tapene små og la vinnere løpe. POSISJONSSTØRRELSE STOPPFLAG Grunnen du angav, har ingen betydning for utfallet av din handel. Du kan kontrollere størrelsen på tapet ditt (ferdighet), men du kan ikke kontrollere størrelsen på din seier (flaks). Du må vite når du skal plukke opp dine sjetonger og betale dem inn. Alt er veldig logisk, men faktum er at 90 mennesker ikke klarer å sette det meste ut i praksis. De fleste handelsfolk vet hva de skal gjøre, men de er bare ikke i stand til å gjøre det uansett hvor hardt de prøver, er jeg helhjertet enig med dette. Min handel har tatt en stor omgang siden han var mentorisert av Wayne Jacko Jackson. Når jeg ser tilbake på min handel før jeg blir mentor, var handelen min søppel. Det var ikke mer enn å dunke på misguided whims. Wayne har reddet meg fra å ødelegge kontoen min ved å prøve å skalpe og har hjulpet meg med å se dette for hva det er. Det er en langsiktig virksomhet som jeg kan gjøre for resten av livet mitt. Jeg ble enige om å bli mentorert av Jacko fordi jeg ønsket å bli en bedre handelsmann. Jeg begynte fordi han har vist seg å være en konsekvent vinner over lang tid. Og jeg innrømmer at jeg ønsket hans signaler. Hvorfor ikke, jeg lagde hele tilmeldingsgebyret tilbake i min første uke. Jeg vant 10 ganger min samlingsavgift i to uker. forexfactoryshowpost. phpp2697142amppostcount7203 Har det vært verdt kostnaden for veiledningen Du forteller meg. Her er mine senere handler forexfactoryshowpost. phpp2733559amppostcount7576 forexfactoryshowpost. phpp2802516amppostcount8146 forexfactoryshowpost. phpp2864083amppostcount8466 forexfactoryshowpost. phpp2867692amppostcount8470 Jeg sporer raskt min læring av denne forexkappen med en sann profesjonell. Og jeg har 24 timers tilgang til en vellykket handelsmann som har en BEVIST OG DOKUMENTERT vinnende historie siden begynnelsen av 2006 og alle hans handler og forklaringer. Jeg kan være feil, men alle handler ser ut som om de ble lagt inn i ettertid, etter at flyttingen hadde skjedd. Hmmm. Jeg vet ikke hvordan megleren jobber, men min vil ikke la meg handle på historiske priser. Jeg kan forsikre deg om at Wayne posterer sine tiltenkte oppføringer lenge før de skjer vanligvis. og da i utgangspunktet i det øyeblikket han tar handelen. Samme ting med hans utgang. Vær det med fortjeneste eller tap. bare ved et par anledninger har ledetiden vært relativt kort. ellers har vi alle god tid til å vurdere sin tenkning, se på diagrammene og se om vi føler at vi skal handle etter hva vi ser eller ikke. men sannheten blir fortalt. han har vært riktig mange flere ganger enn ikke. han har en uhyggelig evne til å forutse hvor prisen vil reversere og hvor lenge det vil gå. og tidsrammen vil det gjøre det for å starte Nihil inimicus quam sibi ipse Marcus Tullius CiceroI. Oversikt Vårt veiledningsprogram er dedikert til enkeltpersoner som ønsker å forbedre sin kunnskap om de finansielle markedene, spesielt valutamarkedet, og gjøre online trading sin viktigste inntektskilde. II. Gebyrer og avgifter Vi tar ikke gebyr for å delta i vårt handelsmiljøprogram. Vi velger nøye bare de av dere som har minst grunnleggende erfaring i handel og kan tilbringe minst få timer per dag i læring og forbedring. III. Hvem kan delta 1. Alle ikke-amerikanske handelsmenn. Så mye som vi ønsker å ønske deg velkommen hver enkelt, på grunn av de spesifikke FX-forskriftene, kan forhandlere fra USA ikke bli med i vårt program. 2. Alder du må oppfylle alderskravene for handel i finansmarkedene fastsatt av tilsynsorganene i ditt respektive land. 3. Engelsk må du ha en god kommando på engelsk, både skriftlig og muntlig, siden alle læringsmateriell og korrespondanse med oss ​​vil bli utført på engelsk. 4. Frittid må du kunne bruke minst to timer per dag i læring og testing IV. Tidsplan og valg av enkeltpersoner. Utvelgelsesprosessen omfatter tre trinn som har som mål å filtrere ut de av dere som viser størst interesse og mulig engasjement for handel. Disse er: 1. En grunnleggende test designet for å vurdere hvor kjent du er med finansmarkedene. 2. Et telefonintervju med sikte på å diskutere alle detaljer rundt vårt mentorprogram, samt å bli kjent med mer om deg. 3. Opprette et tilpasset utdanningsprogram for hver av våre utvalgte deltakere. 4. Programmet starter i februar. V. Hvordan er utdanningen organisert 1. Du vil motta materialer i PDF-format som skal veilede deg gjennom læringsprosessen. 2. Vi vil gjennomføre online tester for å gjennomgå og sementere kunnskapen din. 3. Du vil kunne se live trading økter for å utvide din forståelse. 4. Vi vil svare på dine spørsmål via live chat, e-post eller på vårt forum. 5. For eventuelle oppstod problemer kan du også kontakte oss via telefon. VI. Start testen Hva er formålet med Relative Strength Index (RSI) Det brukes til å måle den relative styrken i prosent av et handelsinstrument sammenlignet med andre lignende instrumenter (aksjeindeks for eksempel). Den brukes for å måle volatiliteten på markedet. Det brukes for å indikere når et handelsinstrument kan bli overkjøpt eller solgt. Den brukes for å bekrefte den store trenden. Hvis Federal Reserve Bank bestemmer seg for å øke føderalskursen, mens Bank of Japan bestemmer seg for å øke omfanget av monetære stimulanser i økonomien. Dette vil utløse nesten ingen endring i vekslingskursen i amerikanske dollar mot japanske yen. Dette vil føre til avskrivninger på amerikanske dollar mot japanske yen Dette vil føre til verdsettelse av den japanske yen mot amerikanske dollar. Dette vil føre til verdsettelse av amerikanske dollar mot japanske yen. Binar Tribune ble grunnlagt i 2013 og gir sine lesere nøyaktige og faktiske økonomiske resultater nyhetsdekning. Vårt nettsted er fokusert på store segmenter i aksjemarkeder, valutaer og råvarer i finansmarkedene, og en interaktiv inngående forklaring av viktige økonomiske hendelser og indikatorer. Finansiell risikoopplysning BinaryTribune vil ikke holdes ansvarlig for tap av penger eller skade forårsaket av å stole på informasjonen på dette nettstedet. Handelsforex, aksjer og råvarevarer har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Cookie Policy Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg den aller beste opplevelsen og å kjenne deg bedre. Ved å besøke nettstedet vårt med nettleseren din for å tillate cookies, samtykker du i vår bruk av informasjonskapsler som beskrevet i vår personvernpolicy. Kopier Copyright 2017 mdash Binær Tribune. Alle rettigheter reservert

No comments:

Post a Comment