Monday 9 October 2017

Forex Trading Scalper In Forex Samurai Gjennomgang


Forex Samurai er en 100 automatisert ekspertrådgiver som bruker en valutasignalservice for å gjøre forretninger. Den fungerer på MetaTrader 4-plattformen og handler EURUSD og GBPUSD valutapar. Fordi Forex Samurai bruker en profesjonell signaltjenestefôr innebygd i programvaren, er den ikke basert på algoritmer eller indikatorer. Det gir potensielt bedre resultater, men det innfører også en månedlig avgift for tjenesten. Forfatterne hevder å ha testet det på live trading kontoer i 16 måneder for å sikre at systemet fungerer. Som de fleste Forex-roboter for MT4-plattformen, er it8217s enkel å installere og bruke. Noen flere detaljer om denne programvaren: Kostnad: 147 per måned (eller 697 årlig) Valutapar støttet: EURUSD og GBPUSD Garanti: 60 dag 100 pengene tilbake garanti Du kan også være interessert i: Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst la din tilbakemelding eller gjennomgang nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Se denne linken theforexsamurai. mt4stats for å finne ut hvor ille dette nettstedet er 8211 under inntrykk av at jeg alltid kunne få tilbakebetaling. Jeg kjøpte et års abonnement for nesten 600,00 8211 i løpet av få dager kunne jeg se at det var søppel. De peker blank, nekter å vurdere tilbakebetaling, selv om som du vil se fra linken, har de mistet ca. 1500.00 siden begynnelsen av juli 8211 er utvalg av handler tegneserisk for å si det minste 8211 kjøper når markedet bare har begynt å falle osv. 8211 helt gal har ingenting å gjøre med dem Kommentar av Ray Brinkman 3. september 2010 10:40 Taler om svindel - Bare ønsket å fortelle deg at Forex Samuri, Professional Trading serviceEA som du nevnte noen uker siden, og som jeg bestemte meg for å forsøke å fortsette å utføre mye mindre enn det beløpet programmet lovte 8211 Startet av med totale gevinster til begynnelsen av 4 250 (ish) i juni og har for tiden redusert det til ca 3.300 8211 Normalt vil jeg bare be om tilbakebetaling av min årlige betaling av 568.83 og det ville være det, men ville du tro det, min PayPal-betaling ble sendt til Plimus gjennom et annet websitecompany, og de gjør IKKE refusjoner. Etter å ha tilbrakt noen tre uker som prøver å få pengene mine tilbake, må jeg akseptere TIR (Samuri) - oppløsningen som skal fortsette å miste penger med dem, eller bare kansellere abonnementet mitt, og i så fall mister jeg alle pengene mine og eventuelle muligheter for forbedring. Jeg kan ikke engang være sikker på at de ikke vil ta abonnement på neste år fordi jeg ikke kan få inn i PayPal-historien der dette vises fordi mer enn 20 dager har gått. Jeg bestemte meg for å gi dem litt mer tau for å henge seg selv, som for øyeblikket er hva de gjør med gevinster på 60s amp 70s spisset med tap på 350 ish. Jeg trodde at det var på tide å gjøre denne PayPal Plimus-øvelsen uten refusjon litt mer offentlig 8211, men ikke faktisk en svindel som vi vanligvis kjenner dem 8211, det ser ut til at i PayPal-liten utskrift er det en definisjon som jeg ikke var klar over 8211 ethvert kjøp av en immateriell (dvs. en tjeneste, ikke en faktisk solid, postbar vare) er nå utenfor PlimusPay Pal-beskyttelsen jeg har klaget over, men de (PaypalPlimus) snurrer bare sine hender og sier at du må spørre Samuri for refusjon 8211 ths er en vits da de (Samuri) bare svarer på mine klager med platitudene 8211 ignorerer noen henvisning til tilbakebetaling av noe slag Kan du hjelpe på noen måte Hilsen Ray Kommentar av Ray Brinkman den 3. september 2010 11:19 amThe Forex Samurai Service ble utgitt i juni 2010. Det er opprettet av utviklerne av Forex Kagi. Leverandøren gir et sett med bonusindikatorer og har en veldig nyttig dokumentasjon. Denne signaltjenesten fungerer på to par: EURUSD og GBPUSD. All optimalisering er gjort på samurai-serveren. Du må bare legge Samurai EA til ett diagram - det vil fungere med de riktige valutaparene i alle fall. Forex Samurai vil bruke nødvendige parametere fra serveren og velge et par i henhold til signalet. Den eneste ulempen ved en slik tilnærming - det er ingen måte å gjøre backtestet på MT4 fordi handelslogikken ligger på serverdelen. Alt du kan sjekke er et live-uttalelse fra mer enn 17 måneder med handel på robotenes nettsted. Resultatene er ganske imponerende - 10k konto forvandlet til 170k :) Jeg har allerede satt Forex Samurai på mitt fremtest. Følg Mark Larsen på Twitter Les de siste nyhetene og anmeldelsene, EA roboter tester og spør dine spørsmålScalper Forex Samurai Forex Trading Scalper Vis full størrelse bilde Se full størrelse bilde Hvordan en gjennomsnittlig Joe oppdaget hemmeligheten til å skape massive forex fortjeneste direkte i sin bankkonto. Uten å løfte en finger ved å desperat forsøke å sprekke Forex-koden, mistet jeg nesten alt jeg hørte Kjære. . Og jeg gjorde ikke engang enda en eneste tapt handel. Jeg gjorde ikke noen handler i det hele tatt. Kanskje du har vært der. Paralysert av frykten for å miste de små pengene du må investere. Å vite at hvis ting går galt, kan det ta deg måneder. selv år å gjenopprette. Du undersøker uendelig valutamarkedet. fordøye forvirrende og villedende informasjon. håper å snuble over den magiske kulen som vil avsløre hvordan man skal trekke penger ut av markedet, overhodet. Men jo mer forex-informasjonen du leser. jo mer forvirret blir du. Ganske snart. du blir desperat. lurer på om det er et lys på slutten av valutatunnelen. Du fortsetter å skyve gjennom havet av overveldende og forvirrende informasjon. bruker mer og mer tid på datamaskinen og bort fra familien min. håper lyspære øyeblikket du desperat trenger er rett rundt hjørnet. Heck. kanskje du begynner å tvile meg selv. lurer på om du virkelig kutter ut for å være en vellykket forex-aktør. Kanskje du selv begynner å synke inn i fortvilelsens grop. å regne med at gjennomsnittlig Joes som oss bare burde leve et liv uten omsorgsfull luksus. Men i blikket i et øye. tanken på å bremse rumpen min for resten av livet mitt og å ha noe å vise for det ble bleknet i bakgrunnen. Spenningen av ubetalte regninger. den sterke frustrasjonen i valutamarkedet. Og de søvnløse nettene tok alle sammen et sete. Jeg fyller deg på det livsendrende arrangementet i et øyeblikk. Men først. Jeg vil gi deg inn på.

No comments:

Post a Comment